Do 4 stycznia 2015, 14:00 przeskakuj między planszami i szukaj upominków! Zdobywaj klucze, by odblokowywać kolejne plansze, aż uzyskasz dostęp do ostatniej!
Jak grać?
- Rzuć kostką (możesz rzucić raz co 8 godzin)
- Kliknij na polu, na które chcesz się udać, wybierając z możliwości oferowanych przez wynik rzutu kostką
Możesz natknąć się na różne rodzaje pól:
- Teleport: Teleport przenosi Cię na inne pole
- Wyzwanie: Przyjmij wyzwanie, by przyśpieszyć postęp
- Upominek: Wygraj upominek, który zostanie umieszczony pod Twoim drzewkiem
- Magiczne drzwi: Zdobądź dostęp do następnej planszy, gdy otworzą się drzwi
- Klucz: Zbierz wszystkie klucze na planszy, aby otworzyć magiczne drzwi
- Upominek dla znajomego: Umieść upominek na planszy znajomego, by mu go przekazać.
Najwyższe nagrody
Przejdź na planszę #6, aby wygrać następujące boskie konie:
Grani |
Hipparion |
Hyracotherium |
Więcej o tych nowych boskich dowiesz się >>tutaj.
Nasz pierwszy rzut zawsze będzie wynosić 1 oczko.
Dzięki niemu zatrzymamy się na specjalnym polu z Zestawem Elfów. Umożliwia on 2 dodatkowe rzuty kością jak i również zestaw pod naszą Choinkę
Kolejny rzut będzie wynosić 3 oczka.
Dzięki temu zatrzymamy się po raz pierwszy na specjalnym portalu.
Gdy przez niego przejdziemy i ponownie rzucimy kostką, suma oczek wyniesie 2- tak abyśmy mogli po raz pierwszy stanąć na Wyzwaniu!
Po wykonaniu zadania, pod jego treścią pojawi się "Potwierdź".
Od razu będziemy mogli rzucić naszą kostką. Tym razem rzut będzie losowy, jak każdy inny następny, gdyż "samouczek" jak Grać , został ukończony.
Treści Wyzwań:
Wyzwanie 1: Oporządź konia. Nagroda: Możliwość rzutu kostką co 8 godzin.
Wyzwanie 2: Przekaż pieniądze Ow. Nagroda: Możliwość teleportowania się na wskazane pole.
Wyzwanie 3: Podaruj 3 jabłka koniom w wieku ..... (?) Nagroda: Możliwość ponownego rzutu kostką.
Wyzwanie 4: Weź udział w 40 zawodach. Nagroda: Możliwość rzutu co 6 godzin.
Wyzwanie 5: Użyj Czarnej Orchideii na koniu. Nagroda: Możesz się ruszyć na jedno z pól w odległości 4 pól od miejsca w którym stoisz.
Wyzwanie 6: Znajdź Punkt Dorastania w UFO. Nagroda: 2 dodatkowe rzuty kostką.
Wyzwanie 7: Hoduj konia, aż osiągnie wiek 35lat Nagroda: Możliwość teleportowania się na wskazane pole
Wyzwanie 8: Usuń skrzydła Pegazowi Nagroda: Możliwość rzutu co 4 godziny.
Wyzwanie 9: Wygraj X zawodów Nagroda: Możliwość ruchu o 5 pól.
Wyzwanie 10: Daj datek dla Ow Nagroda: 1 Zestaw Elfów
Wyzwanie 11: Osiągnij 100%BLUP z koniem Nagroda: Teleportacja na wskazane pole.
Wyzwanie 12: Otwórz Róg Obfitości Nagroda: Możliwość ruchu o 6 pól.
Wyzwanie 13: Podaruj nieśmiertelność koniowi Nagroda: 2 dodatkowe rzuty kostką.
Wyzwanie 14: Spraw aby urodziły się bliźniaki Nagroda: Rzuć kostką 2 razy w ciągu 4 godzin.
Na pasku nawigacyjnym Magicznej Przejażdżki mamy 4 ikony.
Pierwsza z nich, to mapa.
Pozwala ona nam zobaczyć, którą planszę już odblokowaliśmy.
Żeby odblokować planszę, należy zebrać specjalne klucze:
Kolejną ikonką jest choinka.
Po kliknięciu na nią otwiera się nasza choinka, oraz prezenty które zebraliśmy poruszając się po planszach. Będziemy je mogli otworzyć dopiero 25 grudnia!
Następny jest znak zapytania.
Po kliknięciu na nim pojawia nam się Pomoc odnośnie Magicznej Przejażdżki.
Ostatnim znakiem jest lista.
Możemy na niej sprawdzić Historię :
*Ruchów
*Upominków
*Wyzwań które podjęliśmy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz