środa, 12 listopada 2014

[Spoiler] Planowane zmiany w OJ.

Uwaga. Tekst jest tłumaczony z Francuskiego na Polski przez autora bloga. Może zawierać on błędy i nie powinien być traktowany w 100% jako informacja o nowych zmianach. Tekst pozwala tylko zapoznać się z planami, jednak nie oznacza to że zmiany zostaną na pewno wprowadzone!


Połączenie zapasów oraz funduszy.
Zapasy hodowcy oraz Ośrodka Jeździeckiego, zostaną połączone.
Twoje Equus z Ośrodka Jeździeckiego zostaną dodane do zasobów hodowcy.
Używasz Equus jak chcesz-  do ośrodka jeździeckiego lub w swojej hodowli.
Możesz zdecydować czy chcesz kupić przekąski dla swoich koni z hodowli, czy też zakupić boks do swojego Ośrodka Jeździeckiego.
Historia finansów jest również połączona w jedną kategorię- podsumowanie wydatków i przychody tygodnia hodowcy i OJ, są jednym.  
Zapasy z OJ zostaną połączone i przeniesione do zapasów hodowcy. 
Dzięki wprowadzonej zmianie będziesz mógł używać jednych zasobów w obu trybach gry (Hodowca / Ośrodek Jeździecki).
Na przykład można połączyć swoje zasoby owsa z zasobami dostępnymi w Ośrodku Jeździeckim, bądź udostępnić gościom naszego OJ siodła i uzdy złapane przez nas w UFO.

Sklepy również zostaną połączone.
Poszczególne działy są pogrupowane co ułatwia dostęp do poszczególnych przedmiotów które chcemy zakupić.
Jeżeli nawóz nie będzie dostępny w sklepie , możesz zawsze wejść na stronę łąk i wykorzystać łajno które produkują Twoje konie, do stworzenia Nawozu którego użyjesz do upraw.


Przejażdżki
Działanie przejażdżek zostanie zmienione.
Przejażdżki można odbyć po lesie, górach bądź na plaży.

Przejażdżki po lesie mogą zwiększyć:
- prędkość
- galop
- kłus

Przejażdżki po górach mogą zwiększyć:
-wytrzymałość
-ujeżdżenie
-skoki

Przejażdżki będą trwały dłużej niż zwykle, jednak energia wykorzystana na nie , zmniejszy się.
Poza wpływem OJ, szkolenie konia zajmie tyle samo co wcześniej (wiekowo) ,  Jednocześnie krótkie przejażdżki dzięki którym otrzymywaliśmy premię do prędkości, zostaną zmodyfikowane. Wystarczy wysłać konia na 5 godzin do lasu by zwiększyć jego prędkość.

Przejażdżki po plaży wciąż będą pozwalały na odbieranie punktów umiejętności oraz ich dodawanie.  Od teraz można wybrać umiejętność, w której nasz koń straci punkty, oraz do której punkty zostaną przyznane.
Punkty wymiany  były wcześniej ustalone i dlatego przejażdżki zabierały więcej czasu koniom ze zwiększonym potencjałem genetycznym. Obecnie potencjał genetyczny nie będzie miał wpływu na przejażdżki po plaży. Przejażdżki zawsze będą dawały możliwość zwiększenia punktów w wybranej przez nas umiejętności, kosztem innej wskazanej um.

Przypomnienie
- Punkty wymiany odpowiadają 2,5% potencjału genetycznego.
-Przejażdżki po plaży nie liczą się do BLUPu.


Lokalizacja Ośrodka Jeździeckiego
Plaża, góry czy las?

Możesz zlokalizować swój ośrodek jeździecki na plaży, w górach lub w lesie.

Zależnie od lokalizacji Twojego OJ, konie w nim zakwaterowane, otrzymają specjalne przyspieszenie (przejażdżki poszczególnych dla specjalizacji i lokalizacji OJ umiejętności przebiegnie 2 razy szybciej) do przejażdżek.  Na przykład, Ośrodek zlokalizowany w lesie, pozwoli wytrenować konie udające się na spacery w lesie, dwa razy szybciej. Zaleta ta, może zostać połączona z Klepsydrą Kronosa, przez co trening konia przebiegnie ekspresowo.

W drugim etapie, lokalizacja pozwoli zbierać zasoby dla danego Ośrodka Jeździeckiego.
Dzięki tym zasobom, będzie można budować obiekty do naszego OJ.

Położenie w górach zapewni Ci żelazo oraz podwoi zdobywane umiejętności koni wysyłanych na przejażdżkę po górach (wytrzymałość, ujeżdżenie, skoki). Las dostarcza drewno i może podwoić zdobywaną na przejażdżkach po lesie prędkość, galop i kłus. Plaża zapewnia piasek i dwukrotne zyski z plaży. (Zamiana umiejętności).

Pomylisz się w wyborze lokalizacji OJ? Nie panikuj!
Będziesz mógł zmieniać lokalizację swojego OJ przez 30 dni od wprowadzenia zmian, aby móc przetestować wszystkie nowości!

Przedłużanie pobytu konia w OJ.
W celu przygotowania zmiany interfejsów wybór długości zakwaterowania został zmieniony.
Konia będzie można zakwaterować na okres:
- 1 dzień (jeśli ośrodek jeździecki pozwala)
- 5 dni
- 10 dni
- 30 dni
- 60 dni

Domyślny czas zakwaterowania to 5 dni.

Możliwy czas przedłużenia pobytu konia:
-5 dni
-10 dni
-30 dni
-60 dni
-100 dni


Zmiany w interfejsach.
W celu przygotowania zmiany interfejsów wybór długości zakwaterowania została zmieniony.

Nawigacja
Zostanie wprowadzony nowy pogląd menu. Kilka zakładek zostanie przeniesione, a niektóre z nich zostaną usunięte.
Pojawi się zakładka Handlu w której znajdziemy: Sprzedaże, Sklep, Giełdę, Kupony.
Menu Dokonań będzie zawierało Trofea a także Rankingi.

Menu Profil zostanie usunięte. Zakładki z niego będzie można znaleźć:
-Moje Kupony - Handel
-Moje Trofea - Dokonania
- Moja Strona - Społeczność
Moje Konto będzie dostępne poprzez nowy przycisk na górze ekranu który pozwoli na zarządzanie kontem za pomocą jednego kliknięcia z każdej strony gry (sprzedaży, opieka nad koniem, profile innych graczy).

Strona zawodów
Strona zawodów Twojego Ośrodka zostanie poddana ocenie.
Wiele informacji zostanie dodane na stronie zawodów. Ułatwi to zrozumienie swoich zawodów w przeglądzie: poziomu trudności, liczby edycji konkursu, wygranych. Pojawi się również przycisk pozwalający bezpośrednio edytować informacje.

Zmiany dot. cieląt (OJ. Western):
- Cielęta zostaną zmieniane automatycznie dla każdego.
- Wymiana cieląt będzie kosztować tyle samo, jednak cena cieląt zmniejszy się o połowę.

Ciekawostka:
Fermy krów
Niektóre z łąk możesz poświęcić na hodowlę krów.
Z krów będzie można uzyskać skórę, niezbędną do wyrobu siodeł.
Możliwe będzie posiadanie 6 aktywnych upraw.(Może to być 6 pól z krowami, a może być 3 z uprawami a 3 z krowami).nie zawierający krów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz