czwartek, 27 grudnia 2012

[Stare Howrse] Zadania/Samouczek Zadania 1-10

Gdy klikniemy na "Rozpocznij zadania" automatycznie strzałka pokazuje nam kolejne rzeczy.
Zadanie nr.1 Zaopiekuj się i napój swego konia.
Nic prostszego. Klikamy kolejno na pierwszą ikonkę z buteleczką, którą pokazuje nam strzałka, a później na poidełko, które wskazuje nam druga ze strzałek.
Nasz koń zaczyna dzień od godziny 8:00 z Energią 5, Zdrowiem 60, Morale20. Opiekę nad koniem zaczynamy od wieku 6 miesięcy.
Kliknięcie na "Opiekuj się" czyli buteleczkę, dodaje naszemu wierzchowcowi +60morali i +5 energii. Zajmuje 30 minut z puli 14 godzin "Końskiego Dnia." Oczywiście, teoretycznie mamy 24h, jednak połozeniem konika po godzinie 22 skutkuje utratą Energi, Zdrowia oraz jego Morali.
Picie dodaje +2 energii i zabiera 15 minut z końskiego dnia.
1. To jest historia konia. Tutaj, kolejno od dołu wyświetla się wszystko co zrobiliście z waszym koniem. Dzień konia rozpoczyna się o godzinie 8:00 lub, po podaniu specjalnego przedmiotu na Czarnym Rynku, Zestawu Nyks, koń dostaje tzw. Gwiazdę Nyks, dzięki której wstaje o 6:00 a wy macie dodatkowe 2 godziny na wykonanie akcji z koniem. W historii pojawiają się też rzeczy, które wasz koń znalazł lub od was otrzymał.

2. To pasek kontrolny waszego konia. Jego Energi, Zdrowia oraz Morale. Pamiętajcie, że nie mogą one spaść kolejno poniżej 20%, 10%,10% ponieważ wasz konik zwyczajnie może zdechnąć w nocy.

3. To rubryka umiejętności waszego konia. Początkowo otrzymujecie wierzchowca z zerowymi UM (Umiejętnościami). Musicie sami go wytrenować!

4.Ta rubryka dzieli się na 3 części. Pierwsza to Cechy. W niej zawierają się: Rasa, Gatunek, Płeć, Maść,Wiek, Wzrost, Waga, Data urodzenia (tym samym data pierwszego logowania do konta), oraz nazwa Hodowcy.

Poniżej mamy Przedmioty. Te możemy kupić za Kupony oraz otrzymać je w zadaniach.
Personalizacja jest dostępna tylko po podaniu odpowiednich rzeczy z Czarnego Rynku (CR).

5. Wskazówki dotyczą gry, wyjaśniają nam pewne pojęcia. Jeśli nie zdążycie ich wcześniej przeczytać lub coś przeoczycie, nie przejmujcie się- znajdziecie je w poście Wskazówki z Samouczka.

Po wykonaniu zadania wyskakuje nam "Przeczytaj następne zadanie". Jak już zauważyliśmy, dostajemy 100Equus za poprawnie wykonane zadanie. Equus to wirtualna waluta którą płacimy za konie/przedmioty oraz niektóre zadania. Naszą kwotą początkową jest 2 000equus (W skrócie Eq.) Ilość Eq w grze jest nieograniczona.Ile sobie zapracujemy, tyle mamy.
Klikamy na Przeczytaj następne zadanie. 2
Każą nam wyszczotkować i pogłaskać naszego wierzchowca. I tym razem strzałki pokazują nam co mamy robić. Klikamy kolejno. Pogłaszcz +10,6 energii (-30 minut), Wyczyść (30 minut)- nie daje nam nic, ponieważ Morale konia mają 100%. Sposobem na to by zaoszczędzić 30 minut końskiego życia jest dać konikowi Promień Heliosa- dzięki niemu zyskujemy piękne, unikatowe tło (Rejestrując się dostajemy jeden za darmo dla początkowego konia) i wieczne 100% Morale nie spadające niezależnie od wieku konia czy jego kondycji.
Dostajemy za wykonanie zadania 5 rzep.
Czytamy następne zadanie. 3
Daj rzepę dla konia.
Strzałka wskazuje nam oczywiście właściwą ikonkę. Klikamy. Rzepa daje nam +12 Energi(-15minut).
Dostajemy dwa punkty dorastania. We wskazówkach mamy napisane czym są. Pozwalają postarzyć konia o 2 miesiące bez czekani na kolejny dzień. Z każdym mijającym dniem, po zalogowaniu się na stronie konia i położeniu go spać, następnego ranka nasz koń jest 2 miesiące starszy. Na źrebakach samo zalogowanie nie wystarczy. Trzeba się nim zaopiekować, by poszedł spać i umieścić go w boksie lub na łące. Bez tego się nie starzeje.
Czytamy zadanie nr 4.
Mamy napisać ile % energi ma nasz wierzchowiec. Jeśli odpowiednio się nim zajęliśmy powinien mieć 34.
Ilość energii mamy napisane na dole (W obrazku dodanym do posta jest ona pod punktem 2.). Po wpisaniu klikamy potwierdź. Jeśli odpowiedź jest błędna wyskakuje nam informacja byśmy spróbowali ponownie. Gdy nam się uda wpisać właściwą liczbę dostajemy 10% dodatkowej energii dla naszego źrebaka. A jako że 100% energi jest maximum, to zwyczajnie dostajemy +10Energii dla źrebięcia.
Czytamy zadanie nr 5.
Mamy postarzyć konia, czyli kliknąć na piramidkę. Nic trudnego. Klikamy. Dostajemy 100Equus.
Ikonka która się tam pojawia, to właśnie logo naszych Eq i zazwyczaj będzie zastępować samo słowo Eq.
Czytamy zadanie nr. 6
Mamy podać minimalny wiek konia, by mógł brać udziały w zawodach. Jak tego się dowiedzieć? Wystarczy kliknąć na jedną z rubryczek po prawej stronie. Jest ich tam 4. Trening, Przejażdżki, Zawody, Rozmnażanie.
A co klikamy? No zawody oczywiście. Wyświetla się nam informacja, że konik dopiero może startować w zawodach za 3 lata. Więc mamy odpowiedź na nasze pytanie! Wystarczy wpisać 3.
Potwierdzamy i dostajemy 3 Punkty Dorastania (PD).
Przechodzimy do zadania 7
Mamy zaopiekować się naszym konikiem i postarzyć go do 4 miesięcy. Nasz konik ma dopiero 2 miesiące. Jeden Punkt Dorastania starzeje naszego konia o 2 miesiące. 2+2=4. Wystarczy raz kliknąć na Piramidkę tak jak to robiliśmy w zadaniu 5.
Ale ale, zanim to zrobimy musimy się konikiem zaopiekować, czyli wszystko wyklikać (żeby było szare) w panelu "Opieki" nad koniem. Powinno to wyglądać tak:



Gdy już zajmiemy się odpowiednio naszym wierzchowcem, możemy kliknąć na piramidkę gdzie widnieje liczba 13. Co ona oznacza? Tyle mamy na "stanie" obecnie PD. Po kliknięciu udaje nam się zaliczyć zadanie i zobyć +10 Energii,Zdrowia i Morale dla naszego wierzchowca.
Przechodzimy do zadania nr. 8
Mamy wybrać co możemy zrobić z naszym konikiem gdy będzie miał 6 miesięcy. Podpowiedź od Ow brzmi, że odpowiedź jest na tej stronie, więc nigdzie nie musimy klikać. Więc, wystarczy przeczytać wszystko co jest na stronie. Znaleźliście?
Teraz wystarczy wysunąć pasek i wybrać.
Potwierdzamy.Dostajemy 200Eq.
Zadanie nr.9
Mamy postarzyć naszego konia do wieku 6 miesięcy. Czyli-powtarzamy zadanie 7, tylko w tym przypadku koń ma już 4 miesiące a nie 2. Wystarczy zaopiekować się i raz kliknąć na piramidkę.
Dostajemy 5 rzep.
Następne zadanie to zadanie 10.
Mamy umieścić konia w Ośrodku Jeździeckim (OJ).
Strzałka pokazuje nam jak to zrobić. Krok pierwszy, klikamy na ikonkę Ośrodka (Tam gdzie strzałka dziuga.)
Pokazuje nam się lista Ośrodków Jezdzieckich. Zanim cokolwiek klikniesz!
Aby rozwój konia był najlepszy, potrzebne są marchewki. Zauważyłeś że jest jedna ikonka, wiecznie szara? Nie można jej kliknąć? To właśnie marchewka. Mamy ją tylko i wyłącznie dzięki Ośrodkowi Jeździeckiemu.
Na początku nie wyświetla nam się które Ośrodki mają marchewki. Najlepszy sposób? Otwieramy po kolei wszystkie, w osobnej karcie, klikając na nazwę.
Pierwsza nazwa, zjeżdżamy na sam dół i mamy stronę Ośrodka Jezdzieckiego. Interesuje nas konkretna rzecz. Marchewki. Znajdziemy taką informację na samym dole strony.
Ten OJ (Ośrodek Jeździecki) się nadaje. Ma marchewki- w ilości 972. W takim razie, cofamy na poprzednią stronę, zapamiętując nazwę tego ośrodka, i dopiero, znowu na liście, klikamy na Zarejestruj, po stronie gdzie migała strzałka ale na poziomie nazwy Ośrodka gdzie widzieliśmy marchewki!
Dostajemy za wykonanie zadania 300eq.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz