Nakarm swojego wierzchowca.
Nasz konik ma już 6 miesięcy. Jak już zauważyliście, zamiast buteleczki z napisem "Opiekuj się" pojawił się napis "Nakarm" z ikonką stogu siana. Klikamy na sianko i widzimy:
W ramce mamy zaznaczone 2kg. Tyle powinien dostać nasz konik. Więc, klikamy na rolkę "Siano..." rozwijamy ją i wybieramy 2 kg. Po czym klikamy "Nakarm". Długość posiłku trwa 30 minut, czas się nigdy nie zmienia. Zmienia się jedynie Energia jaką daje nam posiłek, oraz Eq jakie za niego zapłacimy, w zależności od tego, ile chcemy dać konikowi jedzenia.Pamiętajmy, że jeżeli przekroczymy, lub damy za mało paszy, to koń może nam "utyć" lub być za chudy. Lepiej się trzymać wyznaczonego limitu.
Ilość paszy wskazanej do zjedzenia dla naszego konia zmienia się w zależności od tego, jakie czynności nasze koń wykonuje. Najlepiej jest dawać paszę na sam koniec dnia,wtedy dodaje nam się dodatkowe 0,5kg po wysiłku jaki wykonał nasz koń. Jeszcze wam to wytłumaczę...
Gdy klikniemy 2 kg i "Nakarm" pokazuje nam się informacja o dokonanym zadaniu i nagrodzie w postaci
4 Punktów Dorastania.
Zadanie 12.
Umieść konia na łące.
Gdy koń był młodszy, po prawej stronie widzieliśmy jego 'dorosły' odpowiednik. (Nasz konik nie będzie wiecznie wyglądał jak źrebaczek ;))
1.Łąka- po kliknięciu wyskakuje nam kolejna rolka "Długość pobytu.." Proponuje na początek wybrać tylko 30 min. Łąka daje Energię ale też Paszę, a my już daliśmy naszemu źrebakowi sianko i nie chcemy żeby się przejadł. Tak jak w przypadku dawania siana-pokazuje nam się ilość zjedzonej paszy na łące, energię jaką otrzymamy za umieszczenie na niej źrebaka oraz dodatkowe morale. Po kliknięciu "Potwierdź" zadanie jest zaliczone. Dostajemy 5 rzep.
Zadanie 13.
Wskaż ilość paszy zjedzonej przez Twojego konia.Klikamy tam gdzie nam pokazuje strzałka. Widzimy, że poprzednim razem było 0/2kg
Teraz zamiast zera jest inna liczba. Po lewej zjedzona pasza, po prawej zalecana ilość zjedzonej paszy. Wpisujemy liczbę z lewej strony, zatwierdzamy. Jeśli wszystko pójdzie dobrze- za zadanie dostajemy 5 punktów dorastania.
Zadanie nr 14.
Należy położyć konia spać. Ale zanim to robimy, wypadało by zająć się nim tak jak wcześniej. Napój-Pogłaszcz-Wyczyść-Marchew-Rzepa(chociaż tego ostatniego nie musimy bo nie doda nam więcej energii niż 100% które już mamy). Klikamy na Księżyc "Połóż spać". Najlepiej wybrać boks- tak bezpieczniej .Wrócimy do tego "czemu". :) Gdy znów wszystkie ikonki będą szare, a my położymy spać konika do boksu, pojawia nam się Misja wykonana!
Dostajemy 700eq.
Zadanie nr.15
Zostań stajennym.
Póki co nie możemy mieć innej pracy niż stajenny. Mamy zbyt mało stażu. Po jakimś czasie jednak będziemy mogli zmienić naszą profesję.
Jak wykonać zadanie? Mamy podpowiedź. Wchodzimy na zakładkę Profil>Moja praca
I pokazuje nam się kim możemy zostać. Jak już mówiłam, mamy zbyt mało dni stażu (czyli dziennego logowania się do howrse Zalogowanie jednego dnia=1 dzień stażu). Klikamy na "Zdobądź posadę: stajenny".Wyświetla nam się lista OJ (Ośrodków Jezdzieckich) poszukujących stajennych za określoną kwotę.
Maksimum zarobku to 105Equus. Minimum to 60Equus. Equus dostajemy za jednorazowe zalogowanie się danego dnia i zajęciem się co najmniej jednym koniem. Z pracy nie można Cię wykluczyć zanim nie minie określona ilość dni, na jakie zapisałeś się do pracy w Ośrodku. Możesz pracować 3 dni, 5dni, 1 tydzień, 2tygodnie lub 3tygodnie. Ty również nie możesz zrezygnować z pracy w Ośrodku Jeździeckim zanim nie minie określony czas. Właściciel Ośrodka może przedłużyć z Tobą umowę. Wtedy dostaniesz wiadomość prywatną od Howrse z tytułem Przedłużenie umowy:
Zależnie od tego na ile dni Gospodarz Ośrodka będzie chciał Cię zatrzymać, tyle dni wyskoczy w informacji. Nasuwamy kursorem na "stronę swojej pracy" i klikamy. Wszystko w co możemy kliknąć zawsze pojawia się na czerwono i podkreśla gdy najeżdżamy na to kursorem.
Na górze wciąż miga nam Misja Wykonana! Wciskamy zielony przycisk Kontynuuj...
Dostajemy 400Equus.
Zadanie nr 16.
Postarz swojego konia do 8 miesięcy.
Nic trudnego. Zajmujemy się koniem tak jak poprzednio (powinniśmy to zrobić wcześniej zanim położylismy go spać jak kazano nam w zadaniu 14). I klikamy piramidkę.
Dostajemy Fortunę Krezusa dla naszego konia. Dodaje się Ona automatycznie. To kolejny przedmiot z Czarnego Rynku dostępny za Kupony. Dzięki niemu nasz koń częściej znajdzie coś na łące, lub w boksie.
Zadanie 17.
Mamy pobawić się z naszym koniem.
Ikonka zabaw znajduje się w Panelu Ośrodka Jeździeckiego po prawej stronie. To taka ikonka z piłeczką z napisem "Graj" pod nią.
Możemy ją kliknąć by zaliczyć zadanie, ale też, by zdobyć więcej UM u naszego pierwszego konia, możemy zastosować się do specjalnego Przepisu +60UM.
Po wykonaniu zadania otrzymujemy Nieśmiertelność dla naszego konia, czyli Kamień Filozoficzny. Kolejny produkt z Czarnego Rynku. Kamień umożliwia wieczne życie naszemu konikowi, gdyż po 25 roku życia konie tracą swoje UM oraz zdrowie a gdy zdrowie osiągnie 0% nasz konik umiera i należy wysłać go do Nieba.
Zadanie 18.
Jaki jest potencjał Genetyczny Mój wierzchowiec.
Znajdziemy tą informację na samym dole w jednej z Trzech zakładek Cechy/Geny/Bonus.
Klikamy na Geny.
Potencjał Genetyczny jest tuż pod nazwą zakładki. W przypadku Tego konika wynosi 350.00
Wpisujemy tą liczbę w ramkę gdzie wyskoczyło nam zadanie dotyczącego PG(Potencjału Genetycznego).
Po wpisaniu odpowiedniej liczby, powinno nam wyskoczyć: Bonusowe Złote Ostrogi dla konia.
Złote Ostrogi to bonus, który tym razem automatycznie zostanie dodany dla naszego konia.
Bonusy możemy sprawdzić w zakładce "Bonusy" obok Genów które kliknęliśmy w zadaniu ;))
Zadanie 19.
Przejdź na swoją stronę i zmień prezentację.
Znowu klikamy na zakładkę Profil>Moja strona
Prezentacja: Zmień teraz swoją prezentację.
Wpisujemy dowolny tekst. Oczywiście nie naruszający regulaminu forum i klikamy "Zapisz prezentacje".
Misja wykonana. Dostajemy 5 punktów dorastania oraz 5 rzep.
Zadanie 20.
Mamy postarzyć naszego konia do 1roku i 6 miesięcy.
Nic trudnego. Najlepiej zrobić to według przepisu. Jeśli wykonamy go poprawnie w Umiejętnościach źrebaka będzie widoczna liczba 60.0
W wieku 1roku 6 miesięcy nasz koń zmienia wygląd na formę dorosłą. Znikają nam zabawy (Ikonka z piłką "Graj") A pojawia się Lekcja.
Za zadanie otrzymujemy 5 mieszanek kalorycznych.
Zadanie nr. 21
Udaj się na przejażdżkę ze swoim koniem.
Prócz lekcji pojawiły nam się dodatkowo inne ikonki.
Klikamy na np. Kłus. Wyskakuje nam rolka "Długość..." Klikamy na nią i wybieramy po prostu 30 min. Pokazuje się nam ile Energi oraz czasu zabierze naszemu koniowi, oraz ile otrzymamy dodatkowych umiejętności.
Klikamy "Jedź".
Za wykonanie zadania otrzymujemy 5 punktów dorastania.
Zadanie 22
Jaki jest staż wymagany do założenia własnego Ośrodka Jezdzieckiego.
Jak to sprawdzić?
Klikamy na Ośrodek Jeździecki w panelu gdzie mamy różne zakładki od Hodowlę po Profil.
Klikamy Biuro. Przenosi nas na stronę Ośrodka Jeździeckiego.
Zależnie od stażu jaki mamy wyskakuje nam informacja Ile musimy mieć stażu by odwiedzić tą stronę i ile musimy poczekać. W tym przypadku 18 dni. Aby mieć Swój własny Ośrodek, trzeba więc mieć 20 dni Stażu. Wysuwamy rolkę gdzie mamy zadanie i wybieramy odpowiednią liczbę.
Zadanie 23
Mamy postarzyć naszego konia do wieku 2 lat. Opiekujemy się nim, tak jak wcześniej. Siano>Głaskanie>Rzepa>Marchew Etc. Możemy dodatkowo teraz wziąć udział w Przejażdżkach. Ale pamiętajcie by Energia konia nie spadła poniżej 20% a koń nie położył się później niż o 22:00! Jeżeli to zrobicie, następnego dnia wasz koń będzie się czuł bardzo źle. Spadną mu Morale, Energia oraz Zdrowie i wkrótce może zdechnąć jak powtórzy się to kilka razy!
Gdy już nasz koń ma 2 lata, może wziąć udział w Lekcji- zamiast szarej ikony pokazuje się kolorowa.
Dodatkowo pojawiają nam się paski treningu.
Za dobrze wykonane zadanie otrzymujemy 1000Equus.
Zadanie 24.
Trenuj swojego wierzchowca.
Klikamy na plusik przy pierwszej nazwie.
Wybieramy długość treningu. Zależnie od tego jaką długość wybierzemy-otrzymamy różne dodatkowe punkty. Klikamy "Trenuj" po wybraniu odpowiedniego czasu.
Otrzymujemy +10 do wszystkich umiejętności naszego konia.
Jeśli miał załóżmy we wszystkich dziedzinach po 5 pkt. UM (Umiejętności) teraz będzie miał po +15.
Klikamy na kolejne zadanie.
Zadanie 25.
Mamy napisać ile otrzymujemy za zaproszenie nowego gracza. Jak to sprawdzić?
Wskazówka sugeruje nam abyśmy zerknęli na Społeczność>Zaproś Graczy
Robimy to.
Wyskakują nam wszystkie nagrody, oraz za co je otrzymujemy, w wypadku gdy nasz przyjaciel zarejestrował się do gry. Mamy też uwagę że wciąż nie można rejestrować więcej niż jednego konta na osobę.
Jeśli chodzi o wynagrodzenie, interesują nas Equus. Widzimy że dostajemy ich 2000. Więc, wybieramy na rolce w zadaniu, daną kwotę i potwierdzamy.
Dostajemy 3 mieszanki energetyczne.
Zadanie 26.
Mamy wprowadzić Cenę Klepsydry Kronosa.
Znaczącym słowem są kupony. Jeśli widzimy kupony, wiemy że Warto odwiedzić Czarny Rynek. Tylko tam są rzeczy za kupony. Klikamy na Hodowlę w panelu gdzie znajduje się OJ/Społeczność/Rankingi/Profil.
Wybieramy Czarny Rynek
Szukamy przedmiotu z nazwą Klepsydra Kronosa.
Przy okazji klikamy i dowiadujemy się cóż to jest.
Wprowadzamy jej cenę tam, gdzie otrzymaliśmy zadanie.
Potwierdzamy i dostajemy Klepsydrę Kronosa. Tym razem nie ma napisane "Dla Twojego konia." więc możemy ją dać dowolnemu konikowi, o ile go mamy. Jednak...
Zadanie 27
Daj klepsydrę Kronosa swojemu Konikowi.
Jest kilka sposobów aby to wykonać.
1. Wejść w Hodowlę>Czarny Rynek> Kliknąć na K;epsydrę Kronosa i wybrać w jaki sposób chcemy ją dać. Jedną już mamy, dostaliśmy ją w zadaniu 26. Więc zaznaczamy kuleczką Wykorzystanie z zapasów.
Chyba że chcemy płacić 2 kupony (o ile je mamy) za kolejną ;))
2. Klikamy zakładkę Cechy na stronie konia Przedmioty-Więcej przedmiotów.
Wyświetla nam się ramka z różnymi przedmiotami. Na razie chcemy Klepsydrę Kronosa wiec po prostu klikamy na jej nazwę i znowu, zaznaczamy kulka wykorzystanie z zapasów lub kupno nowej za kupony (jeśli je posiadamy). Klikamy Użyj przedmiotu. W Historii Konia wyświetla się nam informacja że Koń otrzymał Klepsydrę Kronosa (KK). Również w Przedmiotach mamy dodatkowy obrazek. Klepsydrę.
Za wykonane dobrze zadanie otrzymujemy Czarną Orchideę.
By dowiedzieć się o niej czegoś więcej, wystarczy odwiedzić Czarny Rynek i kliknąć na jej obrazek.
Zadanie 28. By je dostać musimy przeczytać wyświetlający się tekst i kliknąć "Rozumiem"
Weź udział w lekcji.
Nic prostszego. Po prostu klikamy ikonkę Lekcji w panelu Ośrodka Jeździeckiego na stronie konia.
Zanim klikniemy mozemy tylko najechać kursorem na obrazek- wtedy dowiemy się ile koń dostanie Equus (które zostaną dodane do naszych funduszy) za wzięcie udziału w Lekcji. Poczas niej koń może otrzymać przysmak od instruktora- wtedy zabierze nam ona naszemu konikowi mniej Energii.
Lekcja trwa 2 godziny. Dodaje czasem Energii oraz Morale. Dodaje też dodatkowe punkty do 2 najlepszych umiejętności naszego konia.
Otrzymujemy jedno Muśnięcie Filotes automatycznie dodane dla naszego konia.
Zadanie 29.
Ile dni stażu musimy mieć by sprzedać konia na aukcji. Nic prostrzego.
Wchodzimy w Hodowla>Sprzedaże>Czerwony napis Aukcje.
Jak widać musimy mieć 10 dni stażu. Chyba że kupimy Klucz Biznesowy za Kupony.
Wracamy do zadania, wybieramy z Rolki 10 dni, potwierdzamy.
Dostajemy Bonus-Lonżę Boreasza dla naszego konia. Automatycznie dodaje się.
Zadanie 30
Postarz swojego konia do 2 lat i 6 miesięcy.
Zajmujemy się nim tak jak zawsze. Nakarmić>Napoić>Etc>Kładziemy spać.
Możemy tym razem wziąć też udział w lekcji lub trenować naszego konia. Ważne by na noc, o godzinie 22:00 położyć go spać z energią równą 20% lub większą.
Gdy koń ma już 2 lata i 6 miesięcy pojawia się nam nowa rubryczka po prawej stronie> Rozmnażanie.
Za poprawne wykonanie zadania otrzymujemy Jednego konia,tej samej rasy ale losowej maści i przeciwnej płci.
Zadanie 31
Mamy zaoferować pokrycie Koniem. Wskazówka pokazuje nam abyśmy odwiedzili stronę konia. Nie ma co zwlekać-> klikamy.
Przenosi nas na stronę Nowego Konia którego otrzymaliśmy w zadaniu 30.
Gdy zjedziemy na dół widzimy jak strzałka pokazuje nam Pokryj Klacz. Klikamy.
Zaoferuj płatne pokrycie. Zaznaczamy kuleczką pierwszą z opcji. Wybieramy dowolną Kwotę.
Wskazówka ode mnie. Im niższa kwota tym szybciej pokrycie zostanie zaakceptowane.
Po Potwierdzeniu wyskakuje nam na samej górze "Misja wykonana".
Klikamy Kontynuuj.
Dostajemy Bonusowe Laury Dafne dla naszego konia.
Zadanie 32.
Mamy pokryć naszą klacz.
W tym celu zjeżdżamy na dół, klikamy to samo co w zadaniu 31. "Pokryj Klacz".
Tym razem przenosi nas na stronę z listami pokryć oferowanych przez różne ogiery. Jeśli chcemy mieć źrebię czystej krwi, wybieramy w Kryteriach wyszukiwania, rasę jaką wybraliśmy przy rejestracji.(1)+(2)
Jeśli chcemy byle jakiego źrebaka po prostu klikamy byle które pokrycie.(4)
A jeśli chcemy by wyszło nam tanio, klikamy na Więcej Kryteriów i w Loginie hodowcy wstukujemy swój login. Wtedy akceptując pokrycie płacimy tylko za weterynarza.(3) Możesz też wejść na stronę swojego ogiera i kliknąć na ikonkę Pokryj Klacz>Zarezerwowane dla jednej z Twoich klaczy i wybierasz swoją klacz którą chcesz pokryć.
Zadanie 33
Musimy postarzyć naszego konia do wieku 3 lat.
Robimy to co zawsze, karmimy, trenujemy, kładziemy spać.
Za wykonanie zadania 33 otrzymujemy Bonusowego Konika Morskiego.
Zadanie 34
Wybór Rodzaju zawodów.
Gdy osiągnie wiek 3 lat zauważamy że pojawia nam się rubryka zawodów. Mamy do wyboru kolejno Zawody w Klasycznym oraz Westernowy Jeździectwie. Jeśli koń ma więcej punktów w genach, z Prędkości, lepiej wybrać Klasyczne Jeździectwo. A jeśli z Wytrzymałości- Jeździectwo Western. Wciskamy ok.
Nagrodą są jedne z najlepszych podków dostępnych w sklepie: Podkowy FK
Zadanie 35
Kupno Uzdy w sklepie.
Nic prostrzego, wchodzimy na stronę sklepu, albo klikając na "Wyekwipuj" gdzie jeśli nie będziemy mieć żadnego ekwipunku wyskoczy nam informacja na temat kupna go w sklepie, klikamy link przekierowujący nas na stronę sklepu.
Dzięki wykonaniu zadania otrzymujemy Siodło Szyte na miarę i możemy "ubrać" w nie naszego konia
Zadanie 36
Żeby wziąć udział w zawodach musimy wyposażyć naszego wierzchowca w: Podkowy, Siodło, Uzdę. Aby to zrobić klikamy na kolejno zielone ikonki przy nich "Wyekwipuj". Należy je więc zakupić w sklepie. Podkowy mamy już za wykonanie zadania 34. Siodło wygraliśmy w Zadaniu 35 Gdy mamy cały ekwipunek, nasz koń gotowy jest do zawodów.
Za zadanie otrzymujemy Bonusowy Powiew Eola.
Zadanie 37
Weź udział w zawodach z koniem.
Nic trudnego. Gdy ekwipunek jest pełen, powyżej pojawiają się zawody w jakich możemy wziąć udział. Zależnie od tego jaki rodzaj Jeździectwa wybraliśmy pokazują nam się różne zawody.
Klikamy na ikonkę przedstawiającą np. Kłus
Znajdźmy zawody do których nie trzeba dużo Um na przykład 0%-dla początkujących koni
Klikamy Weź udział w zawodach.
Nagroda: Pomoc Profesjonalnego Trenera dla konia.
Zadanie 38
Doprowadź do szczęśliwego porodu Twojego konia.
Czyli- zajmujemy się nim tak jak wcześniej póki nie urodzi.
Ciąża trwa 12 miesięcy czyli 6 dni-lub 6 Punktów Dorastania musimy na niej użyć.
W 8 miesiącu ciąży możemy zrobić USG kosztujące 50Equus by dowiedzieć się jakiej płci, rasy i maści będzie źrebak. W celu wykonania USG klikamy na monitorek w rubryce rozmnażania.
Gdy minie 12 miesiąc wyskoczy Ci informacja że klacz zaraz się Oźrebi. Musisz koniecznie wysłać ją tego samego dnia do weterynarza inaczej stracisz źrebaczka a Twoja klacz źle się poczuje.
Poród zabiera klaczy -30Energii, oraz 2 godziny z dostępnego czasu akcji.
Nagroda za zadanie: Zwój Plutona dla klaczy. To Bonus, który zamienia łajno wytworzone przez Twojego konia w Equus.
Zadanie 39
Odbierz upominek za wykonanie zadań! Wystarczy kliknąć odbierz upominek. Jest to 5 000Equus do dowolnego wykorzystania.
Gdy klikniemy Zakończ Zadania przeniesie nas na stronę naszych koni a samouczek zniknie.
Teraz możemy grać wykonując dokonania Profil> Moje dokonania...
Dostajemy wiadomość od Howrse z informacją co możemy dalej robić.
Słuchajcie , zakończyłam samouczek :( jak do niego wrócić ????
OdpowiedzUsuńProsze o ODPOWIEDŹ
Nie da się wrócić do samouczka ;d
OdpowiedzUsuń