piątek, 22 stycznia 2016

[RO][WT] Boska Izyda w RO i cukierki.

Howrse wprowadzając nowe boskie Egipskie, postanowiło pozwolić graczom na uzupełnienie swojej kolekcji - w RO pojawiła się Izyda!
Nie starałam się o tego konia w poprzedniej promocji, więc tym razem postanowiłam pootwierać trochę Rogów Obfitości. Poszło na to co prawda 18 kuponów ale w końcu trafił mi się boski:



Prócz tego w WT pojawiły się cukierki dające energię do labiryntu. Ja z tej opcji jeszcze nie skorzystam - mam czas, bo na pewno pojawi się jeszcze ta możliwość.

Do wygrania jest od 6 do 10 cukierków ( jak na razie taką najniższą i najwyższą liczbę widziałam).



Nagroda jednak nie jest gwarantowana - cukierki są na poziomie 3cim. Jeżeli przegrasz na 4tym to ich nie dostaniesz. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz